Sedm pečetí
1. Když zformujeme našeho vnitřního Krista, On pak přes epifýzu vstoupí do všech našich vozidel/těl.
2. Vnitřní Kristus má tvar malého dítěte. Vychází z nitra svého éterického klína, aby přes epifýzu vstoupil do našeho fyzického těla.
3. Toto je sestup Krista do atomových pekel lidské bytosti.
4. Toto je Zrození Páně v srdci.
5. To je způsob, jak se proměníme na Kristy.
6. Příroda nedělá skoky, což je důvod, proč se v nás náš vnitřní Kristus narodí jako malé dítě.
Krišna, hinduistický symbol Krista, v lůně božské Matky kundaliní
7. Tři mudrci (Malachim) mu skládají úctu a přinášejí mu zlato, kadidlo a myrhu.
8. Tito tři králové (mudrci) jsou Nejvnitřnější, Božská duše a Lidská duše (Átman-Buddhi-Manas).
9. Betlémská hvězda je Centrální Slunce. Je to velký univerzální Dech života.
10. Náš vnitřní Kristus je jen jedna částice z tohoto duchovního centrálního Slunce.
11. Celý vesmír Pleromy, celá mysl Boha, se odráží v našem vnitřním Kristu.
12. Náš vnitřní Kristus je Slovo.
13. Událostí Betlému se Slovo stává v našem srdci tělem.
14. Musíme jasně rozlišovat mezi sedmi církvemi a sedmi pečetěmi uvedených ve Zjevení.
15. Sedm církví se týká sedmi čaker naší páteře.
16. Sedm pečetí je sedm bílých duchovních hadů našeho vnitřního Krista.
17. Těchto sedm hadů je duchovní částí sedmi sloupců ohně Déví kundaliní.
18. Sedm hadů našeho vnitřního Krista již není více ohnivých, ale spíše sahají za hranice ohně, a to i přesto, že jsou příčinou ohně.
19. Toto je sedm pečetí ze Zjevení svatého Jana.
20. Těchto sedm pečetí může být otevřených pouze Beránkem, našim vnitřním Kristem.
21. A v pravici toho, který sedí na trůnu, spatřil jsem knihu úplně popsanou, zapečetěnou sedmi pečetěmi.
22. Tu jsem uviděl mocného anděla, který vyhlásil velikým hlasem: „Kdo je hoden otevřít tu knihu a rozlomit její pečetě?“
23. Ale nikdo na nebi ani na zemi ani pod zemí nemohl tu knihu otevřít a podívat se do ní. - Zjevení Janovo 5:1-3
24. Ta kniha, která se tam zmiňuje, je lidská bytost a sedm pečetí, je sedm duchovních hadů našeho Vnitřního Krista.
25. Tyto hady umí vyzvednout pouze Beránek.
26. Tu jsem viděl, jak Beránek rozlomil první ze sedmi pečetí, a slyšel jsem, jak jedna z těch čtyř bytostí řekla hromovým hlasem: „Pojď!“ - Zjevení Janovo 06:01
27. Bílý kůň se zobrazí jako symbol fyzického těla, když Beránek otevře první pečeť.
28. Červený kůň se zobrazí jako symbol éterického těla, když Beránek otevře druhou pečeť.
29. Černý kůň se zobrazí jako symbol těla tužeb (astrální tělo), když Beránek otevře třetí pečeť.
30. Moudrost velkých Iluminátů/zasvěcenců je nám dána, když Beránek otevře čtvrtou pečeť. K tomu dochází, když vnitřní Kristus probere úplnou kontrolu nad mentálním tělem lidské bytosti. Toto je žlutý kůň.
31. Když Beránek otevře pátou pečeť, lidská duše se objeví oděná do bílých šatů.
32. Když Beránek otevře šestou pečeť, slunce ztmavne jako černá látka a měsíc se stane jako krev. Pak jsme zasaženi velkou bolestí, protože vědomí se neprobudí bez bolesti a hořkosti.
33. A konečně, když Beránek otevře sedmou pečeť, sedm atomových andělů našeho organismu, vítězně zatroubí na trubkách, oznamujíc vítězství.
34. A když Beránek rozlomil pečeť sedmou, nastalo na nebi mlčení téměř na půl hodiny. - Zjevení Janovo 08:01
35. To je způsob, jakým Dítě-Bůh Betléma roste v našem nitru.
36. Dítě-Bůh Betléma musí být absorbován v celém svém bódhisattvovi. Toto dělá tím, že vyzvedne svých sedm duchovních hadů.
37. Takže, když nakonec Dítě-Bůh Betléma je vstřebán ve svém bódhisattvovi, svého bódhisattvu vrhne zpět do vnitřních hlubin vědomí. To je způsob, jak Dítě-Bůh přichází z nitra navenek, do světa těla, aby se vyklonil z pěti smyslů, a aby se mezi lidmi objevil jako Kristus, a tak prováděl dílo Otce.
38. Nepleťte si sedm ohnivých hadů duše se sedmi zcela kristickými a duchovními hady (hady světla) vnitřního Krista.
39. Čtyři koně Apokalypsy jsou naše čtyři těla hříchu, čtyři neotesané těla, které tvoří naši podřadnou osobnost.
40. Beránek musí vyzvednout každého z těchto kristických hadů v postupném pořadí, první, pak druhý, a tak dále.
41. Tato práce je velmi náročná a těžká.
42. Jezdec na bílém koni triumfuje se svým lukem a šípem. Takto je ovládnut fyzický svět. Jezdec na červeném koni má moc sebrat a dát mír, protože éterické tělo je základem fyzického těla.
43. Jezdec na černém koni, musí porazit břemeno touhy, chtíče, chamtivosti a všech nižších vášní.
44. Jméno jezdce žlutého koně je smrt a peklo a smrt ho následují, protože mentální tělo je tvořeno atomovými pekly lidské bytosti, kde vládne smrt.
45. Všechny věci, které existují v lidské mysli, patří touze, a proto musí zemřít.
46. Všechny myšlenky-odpad musí padnout mrtvé před vstupem do chrámu. To je důvod, proč název čtvrtého jezdce je Smrt. A veškerá hořkost z pekla ho následuje.
47. Zem je dvojče Venuše.
48. Všechny události, které se dějí na Zemi, se opakují na Venuši.
49. Světlo Slunce se dostává na Zem skrze Venuši.
50. Venuše dostává třikrát více slunečního světla než Země.
51. Venuše je nositelkou slunečního světla.
52. Džin Země musí přijímat pokyny od džina Venuše.
53. Uriel, džin Venuše, je mistr Cham-Gama, džina Země.
54. Pokud sluneční světlo přichází na Zem skrze Venuši, pak nemáme jinou možnost, než apelovat na Venuši, abychom mohli dosáhnout Solární Logos.
55. Venuše je láska.
56. Kundaliní se vyvíjí a postupuje prostřednictvím sexuální magie.
Krišna, hinduistický Kristus se svou milenkou Rádhou
57. Bůh záři nad dokonalým párem.
58. V eleusinských mystériích se spolu se svatými a nahými tanci praktikovala sexuální magie za účelem probuzení Déví kundaliní.
59. Na kamenných nádvořích aztéckých chrámů, se mladí muži a ženy milovali v sexuálním spojení celé měsíce, aby probudili Déví kundaliní.
60. Není větší radosti, než láska.
61. Jediný způsob, jak se muži a ženy mohou transformovat na Bohy, je vroucím milováním jeden druhého. Pokud to není tento způsob, je to ztráta času.
62. Venuše je první hvězda, která svítí ještě před východem slunce.
63. Venuše je první hvězda, která svítí, když slunce zapadá.
64. Venuše je posel světla.
65. Venuše je láska.
66. Bůh svítí nad lidmi, kteří se navzájem milují.
Tato kapitola je z knihy "Kundaliní jóga," napsaná Samaelem Aun Weorem